Hej och välkommen

Den här sidan har jag gjort för att jag ska sätta fart på den slöa jäven som jag nu är och börja skissa mer. Så här ska jag berätta om alla möjliga tänkbara saker med skisser och målningar(en bild säger mer än tusen ord brukar man ju säga=)).
I första hand så gör jag den här sidan för mig själv så jag ska måla mer men det är ju alltid kul när man får dela med sig av det man gör till andra och höra vad de tycker och tänkte.
De flesta blider jag kommer lägga upp kommer vara gjorda i det fantastiska programmet Colors till Nintendo DS av den enkla anledningen att det är portabelt.

När jag väl lyckas bli klar med ett så tänkte jag även lägga upp målningar jag lagt ner lite mer tid på, dessa grejer kommer även finnas på min deviantart sida.

Som avslutning på mitt första inlägg tänkte jag visa en målning jag gjorde klar för ett par veckor sen och som jag började på någon gång 2004 om jag inte minns helt fel. Själv hatar jag den värkligen men jag tror den kan pigga upp lite nu när alla är deppiga och väntar på ljusare tider.

Tack för besöket och välkommen åter =)


Kommentarer
Postat av: Prinzessin

Varför hatar du den bilden? Den är ju fin..

2009-03-09 @ 19:41:20
URL: http://[email protected]
Postat av: mickis

Va skoj att du bloggar, ja länkar till dig nu från min!



Det ser ut som nåt som skulle vara me i ett rollspel eller så till tvspel, fint!=9

2009-03-09 @ 21:52:36
URL: http://bebisfjant.blogg.se/
Postat av: kiki

Du har verkligen talang sebastian, ska bli kul att följa denna blogg.

2009-03-10 @ 09:48:29
URL: http://melona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0